ورنا عرضه‌کننده پکیج درب‌ پارکینگی زیرسقفی و درب زیر سقفی

ورنا عرضه‌کننده پکیج درب‌ پارکینگی زیرسقفی و درب زیر سقفی

ورنا عرضه‌کننده پکیج درب‌ پارکینگی زیرسقفی و درب زیر سقفی

ورنا عرضه‌کننده پکیج درب‌ پارکینگی زیرسقفی و درب زیر سقفی

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

درب‌های گاراژ چند تکه

زمانی که حرف ساختمان‌های خانگی یا اداری در میان است امنیت بخش مهمی از آن است؛ برای محیط‌های خانگی، ایمن کردن ماشین و دارایی‌های دیگر در گاراژ وظیفه‌ای حائز اهمیت بوده و به همین دلیل سرمایه گذاری بر روی درب‌های گاراژ چند تکه مناسب مهم است. در بین گزینه‌های پیش رویتان، درب پارکینگی زیر سقفی ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد.

هشت مزیت که شما را به سرمایه گذاری بر روی درب‌های گاراژ چند تکه وا می‌دارند:

 1. ایمنی عالی

شما باید در سیستم ایمنی خود در تمامی ورودی‌های ساختمان سرمایه گذاری‌های مناسبی را انجام دهید تا از دارایی‌ها و مهمتر از آن از خانواده خود محافظت کنید. زمانی که از درب‌های گاراژ چند تکه استفاده می‌کنید، ایمنی ورودی خود را چندین برابر می‌کنید تا ورود سارقین را بیش از پیش سخت‌تر کنید. این امر بسیار مهم است، چرا که قبل از وارد شدن سارق به داخل خانه پلیس را خبر کرده‌اید.

 2. حداکثر حفاظت

گاراژ بخشی از کل خانه است. حفاظت از دارایی‌های باارزش خود بسیار مهم بوده، خواه در مورد ماشین اسپرت حرف بزنیم، یا اینکه بخواهیم از باشگاه یا اتاق کار خود حفاظت کنیم. برای حفاظت درست از این موارد در مقابل حوادث طبیعی، باید از درب مناسب استفاده کنید تا در مقابل هر چیزهایی که به آن برخورد می‌کند مقاوم باشد.

درب گاراژ چند تکه به شما کمک خواهد کرد از دارایی‌های خود در مقابل گرد و خاک باغچه یا باران محافظت کنید.

 3. کارایی عالی برای ورودی‌های کوچک

در محله‌هایی که مسیرهای بزرگی برای ماشین ندارند، نصب کردن درب گاراژ با اندازه مناسب بسیار ضروری خواهد بود تا راحتی بیشتری در چنین فضاهای باریکی داشته باشید. اگر بخواهید ماشین خود را پارک کنید و با تلاش زیاد ماشین را از گاراژ بیرون بیاورید، این احتمال وجود دارد که در صورت داشتن درب گاراژ معمولی دچار مشکل شوید.

اگر از درب‌های چند تکه استفاده کنید، این مزیت را خواهید داشت تا مستقیما و بدون هیچ مشکلی ماشین را در گاراژ بگذارید، چرا که آنها به جای داخل یا بیرون به سمت بالا باز می‌شوند. این یک مزیت بزرگ می‌باشد. بدین صورت فضای کافی را برای پارک ماشین خود در اختیار خواهید داشت، بدون اینکه نگران آسیب به آن باشید.

 4. باز کردن الکتریکی یا دستی

مالکین خانه در مورد بازکننده‌های الکتریکی یا دستی سلایق مختلفی دارند. نکته مثبت در مورد درب‌های گاراژ چند تکه این است که آنها هردوی این گزینه‌ها را دارند. برای اتخاذ بهترین تصمیم در مورد درب خود، به شرکت ورنا سر بزنید تا هردوی آنها را امتحان کنید و در صورت تمایل می‌توانیم بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهیم.

 5. قابلیت سازگاری با فضاهای نامناسب

اگر ورودی گاراژ شما تاحدی نا متعارف است، پیدا کردن دربی که نیازهای شما را برآورده کند تا حدودی سخت خواهد بود. اما درب‌های چند تکه می‌توانند به سادگی در همه جا کار کنند، حتی در شرایطی که ورودی نیازمند درب خمیده است.

اگر نمی‌دانید چه دربی را برای ورودی خود انتخاب کنید، باید یک عکس از ورودی خود بگیرید و آن را به شرکت ورنا بفرستید تا پیشنهادات بهتری را دریافت کنید.

 6. بهترین گزینه ممکن برای بیشتر کردن فضا

درب‌های چند تکه به صورت عمودی باز شده و در زیر سقف نگه داشته می‌شوند تا فضای بیشتری را در اختیار شما قرار دهند. این مزیت به مالکین خانه این امکان را می‌دهد تا از فضای بیشتر در داخل و خارج گاراژ بهره‌مند شوند و بتوانند به راحتی بپیچند یا ماشین خود را پارک کنند.

 7. استفاده آسان

درب‌های چند تکه ویژگی‌های مختلفی مانند استفاده از مواد سبک، عملکرد جمع و جور و معیارهای ایمنی اضافی دارند؛ همین امر استفاده از آنها را بسیار ساده‌تر می‌کند. استفاده از این درب‌ها برای همه اشخاص بسیار آسان بوده و به همین دلیل افراد سالمند و حتی بچه‌ها نیز به راحتی می‌توانند از آنها استفاده کنند.

 8. جذابیت

درب‌های گاراژ چند تکه را می‌توان در طرح‌ها و رنگ‌های زیادی پیدا کرد. همچنین آنها می‌توانند به صورت طرح جدید یا قدیم باشند. شما به راحتی می‌توانید نمای خانه خود را با آنها سازگار کنید تا در زمان باز و بسته کردن آنها جذابیت خانه خود را بیشتر کنید. برای اینکه جذابیت آنها را به حالت حداکثر برسانید، این امکان را در اختیار دارید که که در پنل بالایی آنها از یک پنجره استفاده کنید.

  • vernadoor norouzi
  • ۰
  • ۰

درب گاراژ

بالا و پایین رفتن درب گاراژ در نهایت شما را وادار به تعویض آن خواهد کرد.

با این حال، با در نظر گرفتن مدل‌ها و اندازه‌های مختلف آنها، تعداد سوالاتی که ممکن است پیش بیایند مطمئنا گیج کننده خواهد بود.

یاد گرفتن نحوه اندازه گیری درب گاراژ و همچنین محدوده آن می‌تواند برای مصرف کننده بسیار مفید باشد.

این امر به خاطر این است که درب گاراژ بدون نگهداری‌های دائمی نمی‌تواند چندان پر بازده باشد.

اصولا گاراژهای یک ماشینی به دربی با اندازه 215 × 245 سانتی متر و نسخه‌های دو ماشینی به درب‌های 215 × 490 سانتی متر نیاز دارند.

در ادامه نکاتی در مورد اندازه گیری دقیق  درب اتوماتیک  گاراژ را با هم می‌بینیم.

تمام جوانب اطراف درب گاراژ را در نظر بگیرید

مرحله اول

عرض ورودی ماشین که فضای بین طرف چپ و راست می‌باشد باید در عریض‌ترین نقطه خود اندازه گرفته شود.

به محض اینکه این کار را انجام دادید، بخش داخلی درب گاراژ باید با یک آهن پروفیل 5 در 15 سانتی متری قالب بندی شود.

قالب درب به آهن‌های پروفیلی گفته می‌شود که کناره‌های درب را شکل می‌دهند.

در تمامی موارد، چارچوب‌های بالایی و کناری درب باید مستحکم و در وضعیت مناسبی باشند.

مرحله دوم

ارتفاع درب را باید در مرتفع‌ترین نقطه ممکن اندازه گیری کرد، که معمولا به فاصله میان بالای درب و کف زمین اطلاق می‌شود.

در بعضی از موارد، کف ناهموار باید حتما در اندازه‌گیری لحاظ شود.

مرحله سوم

نواحی کنار ورودی را باید اندازه گیری کرد.

برای مطمئن شدن از اینکه ریل‌های بازکننده قابلیت نصب شدن دارند، عرض آنها در گاراژهای یک ماشینی باید 10 سانتی متر باشد.

اگر گاراژ دو ماشین را در خود جای دهد، تیر مرکزی باید حداقل عرض 25.5 سانتی متر داشته باشد.

مرحله چهارم

فضای میان سقف و بالای درب ورودی باید اندازه‌گیری شود.

در مواقعی که چیزهای دیگری در این فضا وجود دارند، پایین‌ترین آنها باید در زمان اندازه گیری جایگزین سقف شود.

وقتی حرف از نصب درب در میان است، بیشتر آنها به 30 سانتی متر فضا در بالای خود نیاز دارند؛ اما اگر گاراژ از خود خانه جدا باشد، این عدد باید به 40 سانتی متر افزایش یابد.

بدون توجه به نوع درب، اینچ‌های اضافه شده برای قرارگیری بازکننده درب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مرحله پنجم

تعیین فاصله میان عقب گاراژ و ورودی الزامی است.

اگر می‌خواهید از بازکننده‌های الکتریکی استفاده کنید، اتاق پشتی باید به این صورت اندازه گیری شود: ارتفاع درب به اضافه 125 سانتی متر.

با این وجود، اگر درب‌های چند تکه (یا گزینه‌های مشابه) را می‌خواهید به کار برید، محاسبات به این شکل خواهند بود: ارتفاع درب به اضافه 45 سانتی متر.

عوامل کلیدی در هنگام اندازه‌گیری درب گاراژ

در نظر گرفتن تمامی جنبه‌های درب گاراژ بسیار مهم است.

این یعنی اگر در مسیر ورودی نورپردازی یا راه پله وجود دارد، آنها را هم باید لحاظ کنید.

به علاوه، بررسی بالای درب به منظور یافتن لوله و مجرا یا هر چیز دیگری حائز اهمیت است.

در نهایت، اگر می‌خواهید از بازکننده درب استفاده کنید، باید یک پریز برق را نیز در گاراژ نزدیک به درب گاراژ خود تعبیه کنید.

تعیین فاصله سقف تا درب

ارتفاع سقف از بالای درب می‌تواند بین 30 تا 40 سانتی متر باشد.

یکی از اصولی که باید در این مواقع به یاد داشته باشید این است که باید ارتفاع ریل‌ها را تا پایین آنها محاسبه کنید.

اگر این فاصله 230 سانتی متر یا کمتر باشد، فاصله سقف تا درب باید 30 سانتی متر باشد.

از کمک افراد متخصص استفاده کنید

شرکت ورنا‌در در طول سال‌ها مشغول فعالیت در این زمینه بوده و می‌تواند تخصص افرادی را به شما پیشنهاد دهد که کاملا آماده انجام این کار هستند.

هر موقع که خواستید، با ما تماس بگیرید تا مسائل و مشکلات مربوط به درب گاراژ را برطرف کنیم.

  • vernadoor norouzi
  • ۰
  • ۰

درب‌های گاراژ ساخته شده از مواد مختلفی در دسترس می‌باشند که هر یک از آنها دارای مزایا و معایبی هستند. در اینجا یک خلاصه از آنچه که هر یک از این مواد ارائه می‌دهند به همراه پیشنهاداتی در مورد نحوه مقایسه آنها ارائه شده است.

درب‌های گاراژ فولادی

فولاد به دلایل زیادی محبوب ترین ماده در ساخت  درب اتوماتیک  است. درب‌های فلزی دارای قیمت مناسب، دوام بالا، نیاز به تعمیر و نگهداری از آنها کم می‌باشند و در طرح‌های مختلف در دسترس هستند. فولاد را می‌توان رنگ آمیزی کرد و در مدل‌هایی می‌توان آنها را ساخت که مشابه چوب باشند.

هنگام خرید یک درب گاراژ فولادی، به دو ویژگی آن به طور ویژه باید توجه کنید. اول، فولاد یک عایق ضعیف است و درب‌های عایق انتخاب هوشمندانه‌ای برای صرفه جویی در انرژی (و کاهش سر و صدا) می‌باشند. دوم، درب‌های گاراژ دارای پانل‌های فولادی در ضخامت‌های مختلف هستند. درب‌های ارزان قیمت دارای پانل‌های نازک از جنس فولاد درجه 27 و 28 می‌باشند. اگرچه ارزان و مناسب برای بسیاری از گاراژها می‌باشند، این درب‌های گاراژ نمی‌توانند دارای ارتفاع زیادی باشند. ساختن درب‌های گاراژ در ابعاد بزرگ از این ورقه‌های نازک باعث تاب ورداشتن لنگه‌های این درب‌ها خواهد شد.

درب‌های گاراژ نیمه فولادی در اندازه‌های بزرگ‌تر از درجه فولاد 25 یا 26 ساخته می‌شوند (هر چه درجه فولاد پایین‌تر باشد، فولاد ضخیم تر می‌شود). درب‌های با کیفیت بالا از فولاد درجه 24 ساخته می‌شوند. درب‌های تجاری دارای فولاد ضخیم‌تر هستند. برخی از درب‌های فولادی گاراژ دارای فولاد ضخیم تر در بخش‌های خارجی خود نسبت به بخش‌های داخلی هستند.

آلومینیوم

درب گاراژ آلومینیومی دارای بسیاری از ویژگی‌های مشترک با درب‌های فولادی هستند که همراه با روکش‌های طرح چوب فاکس با عمر طولانی عرضه می‌شوند. آلومینیوم سبک تر و ارزان تر از فولاد است، اما خیلی راحت‌تر خم می‌شود و مقاومت فولاد را ندارد. بخاطر زنگ نزدن آلومینیوم از آن در  درب سکشنال پارکینگی  هم استفاده می‌شود.

چوب

درب‌های اولیه گاراژ از چوب ساخته می‌شدند و همچنان برای کسانی که به دنبال سبک‌ها و مواد سنتی هستند جذاب است. درب‌های چوبی در سبک‌های مختلف ارائه می‌شوند که می‌توانند شامل پنجره‌ها نیز باشند.

ارزان‌ترین گزینه چوب نقاشی شده با پانل‌های سخت چوبی است. درب‌های چوبی قابل شستشو قیمت بیشتری دارند و حس چوب طبیعی را ارائه می‌دهند که می‌توانند تفاوت زیادی در جذابیت خانه ایجاد کنند.

چوب عایق بهتری نسبت به فولاد است، اما درب‌های گاراژ فولادی عایق بندی شده عملکرد بهتری در ذخیره انرژی دارند. درب‌های چوبی باید به طور منظم نگهداری و تمیز شوند.

کامپوزیت چوب

درب گاراژ کامپوزیت از الیاف چوب بازیافتی ساخته می‌شوند. آنها مقاومت فولاد را با ظاهر و بافت چوبی ارائه می‌دهند و می‌توانند رنگ شده و ضد لکه شوند. درب‌های کامپوزیت نسبت به چوب معمولی در برابر پوسیدگی و فاسد شدن مقاومت تر هستند.

فایبرگلاس

درب گاراژ فایبرگلاس بخش کوچکی از بازار را در اختیار دارند. پانل‌هایی که درون قاب آلومینیومی قرار می‌گیرند، می‌توانند رنگ آمیزی شده و مقاومت بیشتری نسبت به ورق‌های فولادی نازک ارائه دهند.

فایبر گلاس بسیار سبک و یک عایق ضعیف بوده و می‌تواند در معرض شرایط آب و هوایی رنگ خود را از دست دهد. اما در برابر خوردگی آب شور نسبت به دیگر مواد درب گاراژ، مقاوم تر است و این باعث می‌شود که انتخاب مناسبی برای مکان‌های ساحلی باشند.

  • vernadoor norouzi