ورنا عرضه‌کننده پکیج درب‌ پارکینگی زیرسقفی و درب زیر سقفی

ورنا عرضه‌کننده پکیج درب‌ پارکینگی زیرسقفی و درب زیر سقفی

ورنا عرضه‌کننده پکیج درب‌ پارکینگی زیرسقفی و درب زیر سقفی

ورنا عرضه‌کننده پکیج درب‌ پارکینگی زیرسقفی و درب زیر سقفی

  • ۰
  • ۰

درب‌های گاراژ ساخته شده از مواد مختلفی در دسترس می‌باشند که هر یک از آنها دارای مزایا و معایبی هستند. در اینجا یک خلاصه از آنچه که هر یک از این مواد ارائه می‌دهند به همراه پیشنهاداتی در مورد نحوه مقایسه آنها ارائه شده است.

درب‌های گاراژ فولادی

فولاد به دلایل زیادی محبوب ترین ماده در ساخت  درب اتوماتیک  است. درب‌های فلزی دارای قیمت مناسب، دوام بالا، نیاز به تعمیر و نگهداری از آنها کم می‌باشند و در طرح‌های مختلف در دسترس هستند. فولاد را می‌توان رنگ آمیزی کرد و در مدل‌هایی می‌توان آنها را ساخت که مشابه چوب باشند.

هنگام خرید یک درب گاراژ فولادی، به دو ویژگی آن به طور ویژه باید توجه کنید. اول، فولاد یک عایق ضعیف است و درب‌های عایق انتخاب هوشمندانه‌ای برای صرفه جویی در انرژی (و کاهش سر و صدا) می‌باشند. دوم، درب‌های گاراژ دارای پانل‌های فولادی در ضخامت‌های مختلف هستند. درب‌های ارزان قیمت دارای پانل‌های نازک از جنس فولاد درجه 27 و 28 می‌باشند. اگرچه ارزان و مناسب برای بسیاری از گاراژها می‌باشند، این درب‌های گاراژ نمی‌توانند دارای ارتفاع زیادی باشند. ساختن درب‌های گاراژ در ابعاد بزرگ از این ورقه‌های نازک باعث تاب ورداشتن لنگه‌های این درب‌ها خواهد شد.

درب‌های گاراژ نیمه فولادی در اندازه‌های بزرگ‌تر از درجه فولاد 25 یا 26 ساخته می‌شوند (هر چه درجه فولاد پایین‌تر باشد، فولاد ضخیم تر می‌شود). درب‌های با کیفیت بالا از فولاد درجه 24 ساخته می‌شوند. درب‌های تجاری دارای فولاد ضخیم‌تر هستند. برخی از درب‌های فولادی گاراژ دارای فولاد ضخیم تر در بخش‌های خارجی خود نسبت به بخش‌های داخلی هستند.

آلومینیوم

درب گاراژ آلومینیومی دارای بسیاری از ویژگی‌های مشترک با درب‌های فولادی هستند که همراه با روکش‌های طرح چوب فاکس با عمر طولانی عرضه می‌شوند. آلومینیوم سبک تر و ارزان تر از فولاد است، اما خیلی راحت‌تر خم می‌شود و مقاومت فولاد را ندارد. بخاطر زنگ نزدن آلومینیوم از آن در  درب سکشنال پارکینگی  هم استفاده می‌شود.

چوب

درب‌های اولیه گاراژ از چوب ساخته می‌شدند و همچنان برای کسانی که به دنبال سبک‌ها و مواد سنتی هستند جذاب است. درب‌های چوبی در سبک‌های مختلف ارائه می‌شوند که می‌توانند شامل پنجره‌ها نیز باشند.

ارزان‌ترین گزینه چوب نقاشی شده با پانل‌های سخت چوبی است. درب‌های چوبی قابل شستشو قیمت بیشتری دارند و حس چوب طبیعی را ارائه می‌دهند که می‌توانند تفاوت زیادی در جذابیت خانه ایجاد کنند.

چوب عایق بهتری نسبت به فولاد است، اما درب‌های گاراژ فولادی عایق بندی شده عملکرد بهتری در ذخیره انرژی دارند. درب‌های چوبی باید به طور منظم نگهداری و تمیز شوند.

کامپوزیت چوب

درب گاراژ کامپوزیت از الیاف چوب بازیافتی ساخته می‌شوند. آنها مقاومت فولاد را با ظاهر و بافت چوبی ارائه می‌دهند و می‌توانند رنگ شده و ضد لکه شوند. درب‌های کامپوزیت نسبت به چوب معمولی در برابر پوسیدگی و فاسد شدن مقاومت تر هستند.

فایبرگلاس

درب گاراژ فایبرگلاس بخش کوچکی از بازار را در اختیار دارند. پانل‌هایی که درون قاب آلومینیومی قرار می‌گیرند، می‌توانند رنگ آمیزی شده و مقاومت بیشتری نسبت به ورق‌های فولادی نازک ارائه دهند.

فایبر گلاس بسیار سبک و یک عایق ضعیف بوده و می‌تواند در معرض شرایط آب و هوایی رنگ خود را از دست دهد. اما در برابر خوردگی آب شور نسبت به دیگر مواد درب گاراژ، مقاوم تر است و این باعث می‌شود که انتخاب مناسبی برای مکان‌های ساحلی باشند.

  • ۹۷/۰۸/۰۱
  • vernadoor norouzi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی