ورنا عرضه‌کننده پکیج درب‌ پارکینگی زیرسقفی و درب زیر سقفی

ورنا عرضه‌کننده پکیج درب‌ پارکینگی زیرسقفی و درب زیر سقفی

ورنا عرضه‌کننده پکیج درب‌ پارکینگی زیرسقفی و درب زیر سقفی

ورنا عرضه‌کننده پکیج درب‌ پارکینگی زیرسقفی و درب زیر سقفی

  • ۰
  • ۰

اگر شما مانند بسیاری از صاحبان خانه در طول روز از درب سکشنال پارکینگی خود تردد می‌کنید، باید بدانید که این دربها پیچیدگی‌های خاص خود را دارند، بنابراین تمرکز بر ایمنی آنها بسیار مهم است.

درب های سکشنال پارکینگی سرپوشیده مسکونی: نقش مهمی در خانه‌ها ایفا می‌کنند؛ چرا که آنها اساسا درب ورود شما به جهان بیرونی هستند. آنها وسایلی هستند که از شما و اموال‌تان محافظت می‌کنند تا بتوانید به راحتی به کسب و کار خود بپردازید.

با این حال، حتی زمانی که آنها در شرایط خوبی هستند، درب‌های پارکینگ می‌توانند یک خطر امنیتی بزرگ تلقی شوند. در اینجا 9 نکته در مورد امنیت درب سکشنال پارکینگی در مناطق مسکونی برای حفظ امنیت خانواده شما آورده شده است.

بیایید به بررسی آنها بپردازیم!

سنسورهای ایمنی خود را بررسی کنید

این یک قدم فوق العاده مهم در حصول اطمینان از این است که درب سکشنال پارکینگی شما برای استفاده شما و خانواده‌تان به اندازه کافی ایمن هستند.

سنسورهای ایمنی درب گاراژ شما به ریل‌هایی متصل می‌شوند که درب شما را به بالا یا پایین حرکت می‌دهند و در ارتفاع حدود شش اینچی از زمین قرار دارند. این سنسورها برای جلوگیری از بسته شدن درب طراحی شده‌اند و اگر کسی یا چیزی در زیر درب قرار داشته باشد مسیر حرکت باز و بسته شدن را تغییر می‌دهند.

به عنوان یک روش آزمایش، اطمینان حاصل کنید که هنگامی که یک جسم، مانند یک جارو، زیر آن قرار می‌دهید، متوقف شود. یک کارشناس حرفه‌ای می‌تواند درب بازکن درب شما را بررسی کند و اگر لازم باشد آنها را تعمیر کند.

مراقب انگشتان خود باشید

کودکان خود را آموزش دهید تا دستان خود را در نزدیکی لولاهای بین پانل‌های درب سکشنال پارکینگی هنگامیکه در حال بسته شدن هستند، قرار ندهند. این می تواند منجر به صدمات جدی شود. خوشبختانه، برخی از درب‌های گاراژ جدید دارای حفاظ‌هایی برای جلوگیری از وقوع این مسئله هستند.

نیروی درب خود را آزمایش کنید

درب های سکشنال پارکینگی شما بایستی در صورتی که سعی می‌کنید آن را از حرکت متوقف کنید، با مشکل مواجه شوند. اگر این اتفاق نمی افتد، یک شخص حرفه‌ای می تواند مشکل آن را بررسی کند. ممکن است تنظیمات نیروی درب شما نیاز به تنظیم مجدد داشته باشد.

ریموت درب را دور از دسترس کودکان خود قرار دهید

ریموت درب سکشنال پارکینگی را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید زیرا هیچ دلیلی وجود ندارد که آنها با دستگاه کنترل از راه دور درب گاراژ بازی کنند. هر چیزی مربوط به درب گاراژ شما یک اسباب بازی نیست.

کودکان خود را دور از دکمه کنترل دیواری نگه دارید

همچنین، کنترل دیواری درب بازکن درب سکشنال پارکینگی خود را حداقل در ارتفاع 1.5 متری از زمین نصب کنید تا اطمینان حاصل شود که کودکان نمی‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

آزاد سازی اضطراری

مکانیسم باز شدن اضطراری درب سکشنال پارکینگی خود را به هیچ عنوان دست کاری نکنید. این مکانیسم بنا به دلایلی قرار داده شده است، برای افزایش ایمنی شما، به طوری که در بهترین شرایط شما باید آن را به حال خود رها کنید.

بازرسی درب سکشنال پارکینگی

هر چند ماه یکبار لاستیک‌های ضربه گیر، غلطک، کابل و فنرهای درب را بازرسی کنید. ما خدمات تعمیر درب سکشنال پارکینگی سرپوشیده را ارائه می‌دهیم که می‌توانند در صورت لزوم از این قطعات مراقبت کنند.

نیمه باز کردن درب

درب سکشنال پارکینگی خود را نیمه باز رها نکنید. هنگامی که آن را دوباره فعال می‌کنید، درب ممکن است  به سمت پایین حرکت کند و با یک شیء که در مسیر آن قرار دارد برخورد کند. این همچنین امنیت خانه شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

ویژگی‌های ایمنی

در نهایت، شما همچنین ممکن است بخواهید با فروشنده یا تولیدکننده درب گاراژ خود مشورت کنید تا بدانید چه ویژگی‌های امنیتی و ایمنی دیگر در درب سکشنال پارکینگی شما وجود دارد که می‌تواند برای مدل خاص یا برند تجاری شما مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال، قفل خودکار ممکن است در برخی موارد در دسترس باشد.

چگونه می توانیم به شما کمک کنیم

ما خدمات نصب و تعمیر و نگهداری درب‌های مسکونی و گاراژ با کیفیت بالا ارائه می‌دهیم.

  • ۹۷/۰۷/۱۴
  • vernadoor norouzi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی