ورنا عرضه‌کننده پکیج درب‌ پارکینگی زیرسقفی و درب زیر سقفی

ورنا عرضه‌کننده پکیج درب‌ پارکینگی زیرسقفی و درب زیر سقفی

ورنا عرضه‌کننده پکیج درب‌ پارکینگی زیرسقفی و درب زیر سقفی

ورنا عرضه‌کننده پکیج درب‌ پارکینگی زیرسقفی و درب زیر سقفی

  • ۰
  • ۰

درب‌های گاراژ چند تکه

زمانی که حرف ساختمان‌های خانگی یا اداری در میان است امنیت بخش مهمی از آن است؛ برای محیط‌های خانگی، ایمن کردن ماشین و دارایی‌های دیگر در گاراژ وظیفه‌ای حائز اهمیت بوده و به همین دلیل سرمایه گذاری بر روی درب‌های گاراژ چند تکه مناسب مهم است. در بین گزینه‌های پیش رویتان، درب پارکینگی زیر سقفی ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد.

هشت مزیت که شما را به سرمایه گذاری بر روی درب‌های گاراژ چند تکه وا می‌دارند:

 1. ایمنی عالی

شما باید در سیستم ایمنی خود در تمامی ورودی‌های ساختمان سرمایه گذاری‌های مناسبی را انجام دهید تا از دارایی‌ها و مهمتر از آن از خانواده خود محافظت کنید. زمانی که از درب‌های گاراژ چند تکه استفاده می‌کنید، ایمنی ورودی خود را چندین برابر می‌کنید تا ورود سارقین را بیش از پیش سخت‌تر کنید. این امر بسیار مهم است، چرا که قبل از وارد شدن سارق به داخل خانه پلیس را خبر کرده‌اید.

 2. حداکثر حفاظت

گاراژ بخشی از کل خانه است. حفاظت از دارایی‌های باارزش خود بسیار مهم بوده، خواه در مورد ماشین اسپرت حرف بزنیم، یا اینکه بخواهیم از باشگاه یا اتاق کار خود حفاظت کنیم. برای حفاظت درست از این موارد در مقابل حوادث طبیعی، باید از درب مناسب استفاده کنید تا در مقابل هر چیزهایی که به آن برخورد می‌کند مقاوم باشد.

درب گاراژ چند تکه به شما کمک خواهد کرد از دارایی‌های خود در مقابل گرد و خاک باغچه یا باران محافظت کنید.

 3. کارایی عالی برای ورودی‌های کوچک

در محله‌هایی که مسیرهای بزرگی برای ماشین ندارند، نصب کردن درب گاراژ با اندازه مناسب بسیار ضروری خواهد بود تا راحتی بیشتری در چنین فضاهای باریکی داشته باشید. اگر بخواهید ماشین خود را پارک کنید و با تلاش زیاد ماشین را از گاراژ بیرون بیاورید، این احتمال وجود دارد که در صورت داشتن درب گاراژ معمولی دچار مشکل شوید.

اگر از درب‌های چند تکه استفاده کنید، این مزیت را خواهید داشت تا مستقیما و بدون هیچ مشکلی ماشین را در گاراژ بگذارید، چرا که آنها به جای داخل یا بیرون به سمت بالا باز می‌شوند. این یک مزیت بزرگ می‌باشد. بدین صورت فضای کافی را برای پارک ماشین خود در اختیار خواهید داشت، بدون اینکه نگران آسیب به آن باشید.

 4. باز کردن الکتریکی یا دستی

مالکین خانه در مورد بازکننده‌های الکتریکی یا دستی سلایق مختلفی دارند. نکته مثبت در مورد درب‌های گاراژ چند تکه این است که آنها هردوی این گزینه‌ها را دارند. برای اتخاذ بهترین تصمیم در مورد درب خود، به شرکت ورنا سر بزنید تا هردوی آنها را امتحان کنید و در صورت تمایل می‌توانیم بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهیم.

 5. قابلیت سازگاری با فضاهای نامناسب

اگر ورودی گاراژ شما تاحدی نا متعارف است، پیدا کردن دربی که نیازهای شما را برآورده کند تا حدودی سخت خواهد بود. اما درب‌های چند تکه می‌توانند به سادگی در همه جا کار کنند، حتی در شرایطی که ورودی نیازمند درب خمیده است.

اگر نمی‌دانید چه دربی را برای ورودی خود انتخاب کنید، باید یک عکس از ورودی خود بگیرید و آن را به شرکت ورنا بفرستید تا پیشنهادات بهتری را دریافت کنید.

 6. بهترین گزینه ممکن برای بیشتر کردن فضا

درب‌های چند تکه به صورت عمودی باز شده و در زیر سقف نگه داشته می‌شوند تا فضای بیشتری را در اختیار شما قرار دهند. این مزیت به مالکین خانه این امکان را می‌دهد تا از فضای بیشتر در داخل و خارج گاراژ بهره‌مند شوند و بتوانند به راحتی بپیچند یا ماشین خود را پارک کنند.

 7. استفاده آسان

درب‌های چند تکه ویژگی‌های مختلفی مانند استفاده از مواد سبک، عملکرد جمع و جور و معیارهای ایمنی اضافی دارند؛ همین امر استفاده از آنها را بسیار ساده‌تر می‌کند. استفاده از این درب‌ها برای همه اشخاص بسیار آسان بوده و به همین دلیل افراد سالمند و حتی بچه‌ها نیز به راحتی می‌توانند از آنها استفاده کنند.

 8. جذابیت

درب‌های گاراژ چند تکه را می‌توان در طرح‌ها و رنگ‌های زیادی پیدا کرد. همچنین آنها می‌توانند به صورت طرح جدید یا قدیم باشند. شما به راحتی می‌توانید نمای خانه خود را با آنها سازگار کنید تا در زمان باز و بسته کردن آنها جذابیت خانه خود را بیشتر کنید. برای اینکه جذابیت آنها را به حالت حداکثر برسانید، این امکان را در اختیار دارید که که در پنل بالایی آنها از یک پنجره استفاده کنید.

  • ۹۷/۰۸/۲۶
  • vernadoor norouzi

نظرات (۱)

عالی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی