ورنا عرضه‌کننده پکیج درب‌ پارکینگی زیرسقفی و درب زیر سقفی

ورنا عرضه‌کننده پکیج درب‌ پارکینگی زیرسقفی و درب زیر سقفی

ورنا عرضه‌کننده پکیج درب‌ پارکینگی زیرسقفی و درب زیر سقفی

ورنا عرضه‌کننده پکیج درب‌ پارکینگی زیرسقفی و درب زیر سقفی

  • ۰
  • ۰

در بسیاری از خانه‌ها، درب گاراژ می‌تواند یک سوم یا بیشتر از کل نمای جلوی ساختمان را تشکیل دهد، بنابراین باید زمان زیادی را صرف مسائل زیبایی شناسی این بخش از خانه خود کنید.

یک درب اتوماتیک خوب و مناسب می‌تواند ظاهر خانه شما را تکمیل کند؛ با یک انتخاب ضعیف، ممکن است جلوه خانه خود را خراب کنید.

از آنجا که درب‌های گاراژ پس از اینکه فرسوده شدند باید تعویض شوند، این جایگزینی فرصتی برای تغییر چشم انداز خانه شما می‌باشد.

همانطور که سبک‌های مختلفی از خانه‌ها وجود دارند، انواع متنوعی از درب‌های گاراژ نیز موجود می‌باشند. در اینجا خلاصه‌ای از سبک‌های مختلف درب گاراژ آورده شده است که می‌توانید از فروشگاه ما خریداری کنید.

طراحی سنتی درب گاراژ

تولید کنندگان پیشرو درب گاراژ می‌توانند طراحی خانه‌های بزرگ و سازمان یافته را تکمیل کنند. تقریبا همه موارد به طور خاص در انواع مختلف مواد و رنگ‌ها تنظیم شده‌اند، به این ترتیب شما می‌توانید گزینه متناسب با سبک خانه خود را انتخاب کنید. بهترین گزینه‌های در دسترس با استفاده از مکانیزم‌های استاندارد تولید شده‌اند که در آن پانل‌های افقی به صورت لولایی به درب و یک حلقه در بالای درب جمع می‌شوند.

درب‌های حمل شونده

درب‌های گاراژ به سبک حمل شونده برای انواع سبک‌های خانه بسیار محبوب هستند. آنها معمولا ظاهری قدیمی به خانه شما می‌دهند، اما حتی در بسیاری از خانه‌های معاصر نیز ممکن است آنها را دیده باشید.

این درب‌های سنتی به صورت چرخشی از یک لولای مرکزی به صورت دستی باز می‌شوند، اما شما می‌توانید مدل‌های خودکار را نیز پیدا کنید که توسط بازشوهایی باز می‌شوند اما همچنان ظاهر سنتی خود را حفظ کرده‌اند.

درب‌های با پانل بالارونده

یکی از معمول ترین سبک‌های درب گاراژ پانل‌های بالارونده است. درب پارکینگی زیر سقفی برقی، امروزه به طور استاندارد عرضه می‌شوند، سبکی که اکثر مردم وقتی در مورد درب‌های گاراژ فکر می‌کنند به یاد می‌آورند.

درب‌های اصلی با پانل بالارونده از پانل‌های شناوری تشکیل شده است درون چارچوب درب درون یک سیستم ریلی قرار می‌گیرند، اما در نسخه مدرن، مانند نسخه فایبرگلاس جدید، پانل درب اغلب صلب و یکپارچه است و شباهت کمتری به پانل‌های کلاسیک درب گاراژ دارد.

محبوبیت این مدل تضمین می‌کند که شما می‌توانید درب‌های پانل دار ساخته از مواد مختلف را از جمله چوب، فایبرگلاس، آلومینیوم یا فولاد پیدا کنید که با یک لیست کامل از گزینه‌های درب گاراژ ارائه می‌شوند که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

درب‌های مدرن

سازگاری سبک خانه با سبک درب گاراژ احتمالا هیچ گاه مهمتر از طرح‌های خانه‌های معاصر نبوده است. خانه‌های مدرن که از مواد باکیفیت و با تکنولوژی بالا ساخته می‌شوند باید دارای یک درب گاراژ مشابه نیز باشند.

درب‌های با پانل شیشه‌ای (روشن، مات و یا رنگی) که درون یک قاب آلومینیومی رنگ شده قرار گرفته‌اند، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها هستند.

یکی دیگر از مدل‌های محبوب در برخی از طرح‌های خانه درب سکشنال یکپارچه است که در آن درب‌ها با جمع شدن درب به عنوان یک قطعه صلب باز و بسته می‌شوند که متفاوت از درب‌های پانل دار است که در آن چندین پانل افقی از مفصل‌های خود تا می‌شوند و به دور یک ریل در بالای درب جمع می‌شوند.

مانند درب‌های کرکره‌ای، درب‌های یکپارچه نیز به یک درب بازکن اتوماتیک ویژه نیاز دارند.

  • ۹۷/۰۷/۱۱
  • vernadoor norouzi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی